sista november





Dante och jag var uppe med tuppen idag, klockan sex närmare bestämt. Jag kunde inte sova något vidare, men blev ett par tre timmar till slut.

Nu, tolv timmar senare börjar ögonen bli grusiga. Som tur är ska jag hämta Kristoffer på jobbet klockan halv nio, så det är förhoppningsvis ingen risk att jag somnar före det.

Funderar på om jag borde laga middag, har inte ätit sedan nio imorse. Veckohandlade igår men tycker ändå inte att det finns någonting. Det sägs att man ska äta var tredje timme, good luck with that.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Ja som fan! För första gången på länge känner jag att saker och ting börjar falla på plats och bli som jag vill.



Inget mer hemskt plugg, jag jobbar, har körkort sen 3 år tillbaka och min första egna bil snart (lånebilen vill jag inte göra mig för hemmastadd i), lägenheten är uppsagd och har redan en ny hyresgäst på G, jag flyttar ut den 11:e och ska bo med Larry igen så jag får träffa honom oftare (just nu ses vi knappt en gång i veckan pga. mitt jobb och hans plugg) och så småningom ska vi flytta ihop större så man kan röra sig i mer än ett rum. Få inreda lite, köpa nya gardiner ... Wieho! :D

2010-12-01 kl. 15:11:07
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback