Nej matte, jag tänker inte bita på sladden...



Midnight chat with Dante;

Dante: "Men alltså, sluta bläng! Jag tänker inte bita på sladden!"
Jag: "Varför ligger du sådär då?"
Dante: "Vadå? Här ligger jag ju alltid..."
Jag: "Och varför stirrar du på sladden så att ögonen åker i kors?"
Dante: "Nämen, jag ser ut så! Vet du inte ens hur jag ser ut, hur mycket koll har du egentligen?"
Jag: "Du vet att en sån där sladd kostar 800 spänn? Jag vill inte att du biter sönder den."
Dante: "Litar du inte på mig? När har jag någonsin bitit på någonting?"
Jag: "Frågan är väl snarare, vad har du inte bitit på?"
Dante: "Okej okej, I get your point. Handväskan var dock ett honest mistake."
Jag: "Du råkade alltså bita den i fyra delar?"
Dante: "Sånt händer faktiskt! Din nya väska luktar väldans gott förresten."
Jag: "Åh, gå och lägg dig!"
Dante: "Jaja, okej då. Jeez, jag trodde du hade humor..."

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback