Året som gått

Jag hade tänkt göra en årsresumé i bilder, men känner att jag är alldeles för lat för det. Sandra la upp den här listan i sin blogg, här kommer mina svar;

Hur har året 2010 varit för dig?
Det har flytit på ganska bra. Ekonomin blev bättre eftersom Kristoffer fick jobb, även om jag varit rätt pank.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? Jag blev faster för tredje gången, Elea föddes 4 oktober.
 Kiss-konserten i Stockholm i juni. Andra gången jag såg dem live, men ändå en härlig upplevelse. Såg även Ozzy Osbourne live för första gången i September.
Har du flyttat under år 2010? Nej. Däremot firade Kristoffer och jag ett år som sambos i augusti.
Hur har din kärlek varit 2010? Härlig! 5½ years and still going strong ♥
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha, nej.
Varit i slagsmål? Nope.


Har du gjort någonting du ångrar? Inte vad jag kan komma på, inget viktigt i så fall.
Har du skämt ut dig? Jag skäms väldigt sällan, så nej.
Har du ljugit för en vän? Nej.
Har du träffat nya vänner? Några har jag hittat!
Har du förlorat en vän? Nja. Vissa kanske man önskar att man hade bättre kontakt med.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nja. Samma som ovan?
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte direkt. Sett många artister som jag inte sett live innan; Ozzy, Johnossi, Mustasch.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften.
Dog någon som stod dig nära? Mormor dog i januari.
Vilka länder besökte du? Inga.
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jag är rätt nöjd faktiskt.
Största misstaget? Tror inte det blev några misstag.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja. Ont i kroppen som vanligt. Ramlar ju och far då och då.
Bästa köpet? Min Macbook. Längtat i åratal, i början av juli blev den äntligen min.
Vad spenderade du mest pengar på? Macbooken, antagligen. Annars blev det mest nödvändiga saker som mat, hyran etc.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag blev faster för tredje gången i oktober. Mina brorsbarn gör mig alltid glad ♥
Vad önskar du att du gjort mer? Rört på mig. Första halvan av året var jag duktig, sedan blev jag lat av sommarvärmen. Överdrivet nyttigt det där lät då! Kanske borde ha druckit mer vin också då /snål smygalkis.
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit. Dagarna blir kortare och kortare.
Hur tillbringade du julen? Julafton hemma med sambon, juldagen med min övriga familj.
Bästa boken du läste i år? Jag läste nog ingen skönlitterär bok! Skolböcker i massor, men de var inget vidare.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En perkulator, en fjärrutlösare till kameran, diverse skivor jag önskat mig.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Borde ha lagt mer kraft på skolan, har varit extremt less på skolan det här året. Det har väl gått hyfsat, men skulle kunna gå bättre.
Vad fick dig att må bra? Människorna i min närhet och härliga upplevelser (snor Sandras).
Vem saknade du? Mamma.
Hur firade du nyårsafton? Hos Kristoffers familj i Sollefteå. God middag och trevligt sällskap!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback