Leaving Home



Nicke och Dregen @ Sundsvalls Gatufest 2009.

I år har jag ännu inte skrivit någonting om Melodifestivalen, inför sista deltävlingen är det väl så dags. Som ni kanske vet så är jag inte något större fan av Sveriges största musiktävling, men ikväll tävlar Nicke Borg med låten Leaving Home i Malmö.

Har "smyglyssnat" lite på låten och det låter ju bra som vanligt. I och med soloskivan Homeland kanske han lämnar Backyard Babies-soundet en aning och satsar på något eget. Nicke har själv skrivit låter tillsammans med sin fru, uppfriskande att höra någonting i Melodifestivalen som inte skapats av Fredrik Kempe eller Thomas G:son!






KOMMENTARER:
Av: Sandra

Själv har jag lyckats (omedvetet) bojkotta hela Melodifestivalen i år. Inte haft tid/möjlighet att se en enda delfinal och nästa gång är det väl andra chansen och sen final? Tror jag skippar dom med. Första gången någonsin detta händer för visso, men ändå.

2011-02-28 kl. 03:14:06
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Vi är oftast sådär snälla :D Iaf mot andra. Sen jävlas vi mycket med varandra, oftast dagligen. Fast den senaste tiden när jag mått ganska kasst i kroppen är det mest Larry som jävlats, jag har inte orkat. Sen har han iofs fattat att det inte är så hyggligt när någon annan redan mår piss så han har nästan lärt sig sluta :p

2011-02-28 kl. 15:50:04
URL: http://rockgrodan.com
Av: Laks

Det var en ganska bra låt faktiskt :)

2011-03-03 kl. 16:42:31
URL: http://laks.webblogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback