dopgåvor och skolsaker

Kom precis på att jag inte har visat det jag köpte i måndags. Åkte ner på stan för att hitta något klädesplagg till Kristoffers kusinbarn Alvina vars dop vi ska till på lördag.



Det blev en body och en mössa från Parvel. Ville inte köpa något allt för flickigt, tyckte bodyn var både gullig och tuff på samma gång. Mössan är mest for fun, och bebisar har ju ofta flurigt bebishår :)




Tanken är ju att jag ska börja använda min laptop i skolan och hade egentligen inte tänkt köpa block osv. Men vem kan stå emot sådana här sötsaker? Det blev en mapp och några block för 20kr/st, pennorna är gamla men hoppade in i photoshootet.

När jag var yngre tyckte jag att det var jättekul att köpa nya skolsaker, lite sitter kvar än idag. Kan man lätta upp stämningen med ett fint block istället för ett fult - go for it.


KOMMENTARER:
Av: Cicci

Längtar tills jag börjar studera nästa år så jag kan köpa nytt block och coola pennor. Älskar att sitta och göra små anteckningar och samtidigt skissa lite bland anteckningarna =)

2010-09-02 kl. 07:34:15
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback