vinterglögg och frusna tassar








todays recap:

Idag började jag dagen med att färga håret, var alldeles för länge sen sist. Har blondt/råttfärgat hår egentligen, men färgar det rött. Eftersom jag är ljus syns utväxten ännu bättre, nu ser det i alla fall vettigt ut igen.

Klockan fyra åkte jag ner på stan och åt "lunch" med Kristoffer på Restaurang Prisma. Var ett himla besvär att komma dit dock, snöade för fullt och bilen var täckt i snö och is när jag skulle åka. Oplogat på vägarna och halt på gågatorna, perfekt. Not.

Efter lunchen åkte jag hem och städade, hann precis färdigt innan jag skulle hämta Kristoffer på jobbet kvart i nio. När jag vädrade sprang Dante ut i snön på balkongen, fotspåren blev så söta att jag var tvungen att ta några kort! Han stannade ute en bra stund trots att det var -17°c och snöstorm.

Just nu sitter jag och dricker glögg, Vinterglögg närmare bestämt. Köpte just den sorten för att den såg lustig ut; svart flaska, blodrött innehåll och märkt med bokstaven "V". True Blood Xmas Edt.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Tur att det löste sig och att du har din bil nu då :)

Mysigt med lunch på stan! Länge sen man gjorde det.

2010-11-27 kl. 11:59:59
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback