no saints



Vaknade klockan åtta imorse, men har dragit ut på att kliva upp. Fick för mig att logga in på helgon.se (fattar inte att det inte heter helgon.net längre, det var ju det man sa. helgon.net). 6/9-2004 gjorde jag min användare där och har haft mycket trevligt genom åren.

På sista tiden har jag mest loggat in då och då för att inte bli avstängd pga inaktivitet. Som ni kanske ser var jag inne senast i juni. På min fina dagräknare ser man at jag och Kristoffer varit tillsammans i 1983 dagar. Hans konto är dock borttaget, lite trist då det var där vår kontakt började någon gång 2004.

Förutom honom har jag träffat flera fina människor genom detta community. Nu när man blivit tant och hänger på facebook så kan man ju inte låta bli att titta tillbaka på sin ungdoms dagar ;)


Nej, nu ska jag göra lite kaffe och titta på Dexter. Have a nice day!

KOMMENTARER:
Av: Cicci

Jag är inte heller inne där så ofta längre, hängde väldigt mycket där när jag var yngre =) Gillar inte den nya designen på helgon, tycker den är jobbig eftersom jag är så van vid den gamla.

2010-11-08 kl. 13:38:16
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Av: Sandra

Åh då har du bestämt hängt där längre än mig! Jag skaffade mitt konto där i augusti 2005 tror jag. Men jag loggar faktiskt in flera gånger i månaden. Ibland flera gånger i veckan. Varför vet jag inte ens, knappt ingen som skriver till mig och jag orkar inte vara aktiv i något forum. Men det kommer i vågor :p Kul att du och Kristoffer startade er kontakt via Helgon! En vän till mig har lärt känna de flesta av sina vänner/ex/nuvarande pojkvän via Helgon. Låt säga att hon hänger där mycket xD



Anyway. Jag ska jobba på det där företag varje natt nu till fredag morgon. Det funkar med skolan och så, och mitt mål är ändå att leta efter heltidsjobb nu på sikt så jag tar allt jag kan få för att komma i rätt riktning... Jag började vända dygnet i fredags och har varit uppe till 7-8 på morgonen sen dess och det har funkat utmärkt. Jag slutar jobbet 6.15 varje dag, men det tar 1 timme med bil för mig och min lilla kollega... Så när jag kliver in i lägenheten är kl. 7.30 och sen ska man hinna varva ner och bli trött också. Klockan är långt över 8 innan jag somnar. Sen sover jag till 15-16 ungefär.

2010-11-08 kl. 16:13:42
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback