God Morgon

Jag vaknade vid 10 och har sedan legat i sängen med älsklingen (datorn dvs) i två timmar. Fick även en trevlig överraskning när jag märkte att Dante hade bajsat/kräkts - hard to tell - på skrivbordsstolen.

Kristoffer är på jobbet, trots att han är sjuk. Han trodde det var något han ätit, jag hoppas att det inte är någon vinterkräksjuka. Själv inbillar jag mig att jag också är illamående bara får att han är det. Hypokondriker de luxe.

Nu ska jag duscha och klä på mig, har varit i pyjamasen nog länge. Senare kommer Fredde hit, om han nu törs - vi lider av samma bacillskräck. Tanken var att vi ska fika på Tullporten, ett underbart café dit man går på tok för sällan. Kanske rent av blir en räkmacka.

Later.

KOMMENTARER:
Av: Cicci

Åh hoppas inte ni får kräksjukan. Jag hade den förra veckan och det totalsög!

2010-11-05 kl. 12:57:52
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Av: Cicci

Mjo jag hade också värsta planen innan på att jag skulle bo i ett hus, varit tillsammans med en kille i minst 3 år, rest utomlands till alla länder jag vill åka till osv.

Men nu känns det som att allt det kan kvitta haha.



Ja jag har ju en hel del kompisar som har barn i alla dess åldrar, men jag blir inte avskräckt ändå ;D

Ja det blir nog helt annorlunda när man har egna =)

2010-11-05 kl. 13:56:27
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback