Clerks in my Heart



 




 

 

 

 

 



 


Såg nyss färdigt Clerks II. Vet inte hur många gånger jag sett den, men det är lika roligt varje gång. Precis som filmer ska vara. Kevin Smiths filmer är mästerverk, men den här tar nog priset. När det gäller film är tvåan sällan bättre än ettan, men det törs jag erkänna med Clerks I resp. II. Ettan har sin charm men tvåan är suverän.

Jay and Silent Bob Strikes Back är också underbar. Och Mallrats. Man kan inte annat än älska Jay & Silent Bob.

Dante är ju döpt efter Dante Hicks, för övrigt. I'm not even supposed to be here today.



KOMMENTARER:
Av: Sandra

Är det nu jag lite diskret ska hosta och säga att jag inte sett varken Clerks eller Clerks II?

2010-11-21 kl. 08:24:16
URL: http://rockgrodan.com
Av: Fredde

Lord of the Rings scenen är nog min favorit i tvåan, himla kul.

2010-11-21 kl. 13:57:53
Av: Kajin

Clerks två är helt klart bättre än ettan!

2010-11-24 kl. 21:15:37
URL: http://kajin.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback