baby photoshoot

 

Har massvis med bilder av de här barnen, men få med alla tillsammans.

 

 

Just nu är jag på väg till de här suddiga små grisarna i Sundsvall. Jag ska ta "BB-bilden" av Elea med familj, som senare ska hamna i Sundsvalls Tidning.

 

Ska bli kul. Vet inte om de vill ha mig som fotograf eftersom de verkligen tycker att jag är duktig, eller om de bara vill komma billigt undan ;) Kombination kanske. Jag hoppas i alla fall att vi får till någon bra bild, de hamnar med stor säkerhet här sedan.

 

 

Obs! Tidsinställt inlägg, jag bloggar (faktiskt) inte medan jag kör bil. fb/twitter is a different story all together.


KOMMENTARER:
Av: Cicci

Gillar verkligen din nya design skarpt! :D

2010-11-04 kl. 16:15:29
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback