Market

Halvsuddig annonsbild ftw


Idag är det den årliga bilmarknaden i Bergsåker! Det var lite lättare att gå på den innan jag flyttade till Härnösand, då låg den bakom mitt hus. Nu är det 4 mil att åka.

Kristoffer jobbar hela helgen, jag skjutsade honom vid nio imorse. Han slutar kl.18:15, så jag hinner roa mig bland veteranbilar i några timmar.

 

Ska möta pappa och Fredde kl.13, tar med mig kameran så blir det förhoppningsvis några bilder här sedan. Det verkar bli bra väder i år i alla fall. Förra året var det närmare 30 grader varmt och gassande sol, idag är det 10 grader och lite mulet.

 

 

Just det. Vi skaffade ju en trådlös nätverksadapter till Xboxen i torsdags! Eftersom ett 20-tal nätverkssladdar sett ut såhär när Dante varit framme;

 

 

 

Den funkar riktigt bra faktiskt, och lär bli ännu bättre när vi får den nya routern.

 

Nu ska jag göra mig iordning inför dagens äventyr. Ha en bra dag alla söta!


KOMMENTARER:
Av: Emelie's WickedTime

sv: jaa lite konstigt eftersom att sverige alltid kommit med

2010-06-01 kl. 11:24:00
URL: http://wickedtime.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback