Love is in the (h)air

Ny mineralögonskugga från e.l.f. - hot ot not?

 

 

En kärleksförklaring: PROFFS hårprodukter är de bästa som finns!

 

Jag har haft PROFFS hårspray så länge jag kan minnas. Ibland blir jag snål (den kostar ju faktiskt 32kr :P) och köper något billigare märke, men då får man ha bad hairdays en månad framåt.

 

Håret fått volym utan att bli tungt, känns och doftar fräscht, och det håller hela dagen! Perfektion. Min frisyr är inte precis avancerad, men det blir ändå görsnyggt med hjälp av denna rosa skönhet. Love it.

 

 

 

Just det. Testade nytt nagellack från e.l.f. cosmetics idag. Jag brukar varken ha ork eller färdighet att göra något annat än enfärgat, men idag blev det lite nya tricks.

 

 

Testade även lösögonfransar igår, också från e.l.f. Hade aldrig haft det förut, men de gick faktiskt lätt att sätta fast. Förstår inte riktigt vitsen med att ha det dock, såg ingen större skillnad, plus att det kliade till förbannelse.

 

Skulle vara om man köpte någon längre, mer dramatisk modell. Dessa hette "dramatic" men var kortare än mina egna fransar.

 

Bilden att döma ovan så har jag ju inte direkt korta fransar á naturelle heller.


KOMMENTARER:
Av: Patricia

Very hot!!!

2010-05-05 kl. 19:19:14



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback