Sleepover with Sarah Michelle

Nu är sportlovet över!

Trots att jag varit ledig har jag varit seg med bloggandet, det händer inte så mycket när man är hemma och slackar en vecka.


Som jag skrev i tidigare inlägg så kom min brordotter Michelle hit på tisdag eftermiddag! Hon sov över till onsdag, alltid trevligt. Jag fick dessutom ha henne helt för mig själv eftersom Kristoffer jobbade. Annars blir det mest bus med honom för hennes del, han är en perfekt lekfarbror.

Det blev mycket Hannah Montana och pyssel, på onsdagen gick vi på stan - höjdpunkten för Michelle! Redan klockan 02:30 på tisdag natt vaknade hon och undrade om det inte var dags att åka till stan snart. Fick faktiskt sova ända till sex, sedan var det en lång väntan tills stan öppnade klockan tio.

Första stoppet var givetvis LEKIA! Mi hittade direkt en rosa hund hon ville köpa, men stränga faster sa att vi måste vänta med att köpa upp alla pengar tills vi gått i alla affärer.

Vi var på stan i närmare fyra timmar, gick runt i alla affärer och vände och vred på alla saker. Det slutade med att vi ändå köpte den rosa pudeln, som fortfarande var intressant efter 3½ timmar, samt en vårmössa från Åhléns. Själv köpte jag en ny mjölkkanna för 29kr. Fynd.


Posergirl


Efter all shopping åkte vi hem och varvade ner med ytterligare lita Hannah Montana, innan det var dags för middag på McDonalds! Åkte dit till fyra, och åt HappyMeal respektive McFeast innan Kristoffer kom dit efter jobbet.


"Ska du inte ta kort innan vi äter?"
- Baby Poser har fattat galoppen.



Dagen avslutades med en tripp till Sundsvall, då det lilla odjuret skulle återlämnas till föräldrarna. Hon somnade efter fem minuter i bilen och vaknade först hemma på gården. Rolig men jobbig dag för den lilla!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback