OC-mamma i Vampire Diaries

Det blev aldrig sängen förut. Jag viftade med en Cornetto-glass framför ansiktet på sjusovaren så piggnade han på sig.


- SPOILERALERT - Vampire Diaries - s01e15 -
(värt att skriva när det är med i titeln)

Det blev dock inget Pacific heller. Vi såg gårdagens Vampire Diaries istället.

Nu när jag vant mig vid att Marguerite MacIntyre (mamma Nicole i Kyle XY) är med i serien, så kommer Melinda Clarke in som Kelly Donovan, Matts mamma!

För mig är hon Marissas mamma i The OC, och det var väldigt konstigt att se henne i en annan roll.



Har alla kommit ihåg att ställa fram klockan?

Det var lättare att komma ihåg när man bodde hemma och hade en mor som påminde. Tur att både dator och mobil ställde om sig automatiskt nu, annars hade jag kommit sent till jobbet på måndag

Nu ska jag sussa. Good Night.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback