Dr. Pepper Cherry, Dr's orders

 

I februari lade jag ut en teaser på kommande Dr. Pepper reklam, med KISS-basisten Gene Simmons i huvudrollen (läs inlägget här). Dock följde jag aldrig upp med hela reklamfilmen! Rolig, stackars Gene blir driven med av sin son;

 

 




Dr. Pepper Cherry. Jag har alltid trott att vanlig Dr. Pepper också smakar körsbär, och en aning vanilj. Blandar man Bacardi Torched Cherry med Coca Cola smakar det Dr. Pepper, då borde väl Dr. Pepper smaka körsbär? Smakar den här mer körsbär då eller what's the deal?

KOMMENTARER:
Av: Vanadesse.

Japp, jag hade en jättemysig midsommar. En lugn och skön dag/kväll med en kompis =) hoppas du får en bra lördag med!

2010-06-26 kl. 18:11:04
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Av: Seance

Håller med grymt kul att de spelade "Firehouse" i Stockholm. Strutter var saknad men KISS har en enorm låtskatt så det måste vara otroligt svårt att göra ett setlist. Har också en DR.PEPPER reklam på min blogg du hittar den under rubriken KISS i reklamen framför de en av de absoluta favoritlåtarna de framförde i Stockholm.

2010-06-27 kl. 00:35:03
URL: http://seance.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback