Bergsåkers Bilmarknad

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen! Inte skrivit sedan i lördags, och de här bilderna skulle upp på lördag kväll egentligen.

Som jag skrev i förra inlägget så var jag på den årliga bil/MC/prylmarknaden på Bergsåkers travbana, Sundsvall.

Var där med pappa och Fredde, här kommer dagen i bilder!


 

Bergsåker, hur kunde jag flytta därifrån egentligen? ♥


 


 

Pappa flinar upp sig när kameran kommer fram, Fredde är som vanligt anonym.


 

 

Vid marknadens ingång. Ser lovande ut.


 

 


 

Mycket folk och mycket bilar.


 

 

Pappa-razzi. Pappa handlar och Sara smygfotar.


 


Pappa bjöd på fika. Detta för 30kr, billigt!

 

 

Nu blir det en massa bil-pics, såklart;

 


 

 

 

Fin gammal Porsche. Min drömbil, fast i svart då, givetvis.


 

 

 

 

Exakt en sådan här Mercedes jag var ute efter när jag skaffade min bil. Finns dock inga i sådant här fint skick!


 

 

Vacker. Fanta-burken ger lite feeling också, färgaccent. Not.

 

 

Det var marknaden för det här året! Pappa skulle på fotboll kl.16, och jag blev bjuden på middag av Fredde innan det var dax att åka hem. Var så glupsk att jag glömde att ta en bild först!

 

Dock hittade jag en från den 5 februari på Facebook, tur att jag alltid fotar min mat! (och att jag alltid tar samma sorts skrov)

 

 

Max de Luxe. Tack Fredde :)


KOMMENTARER:
Av: Fredde

Var trevligt sällskap men inte så mycket att titta på för icke bil nördar :o

2010-06-03 kl. 22:21:14



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback