FEM ÅR ♥



Är vi oss lika? Kristoffer har blivit snyggare med åren. Jag ser mer weird ut på den nya bilden. Bytt plats har vi gjort också.

Idag är det 5 år sedan jag träffade Kristoffer för första gången! Tiden har gått väldigt fort, samtidigt kan jag inte riktigt minnas hur det var innan vi var ihop.

Den fjärde juni 2005 var det gyllene datumet. På min 16-årsdag träffades vi, och det var den bästa födelsedagspresent jag någonsin fått.

Klockan elva hade vi stämt träff på Sundsvalls busstation. Vi hade pratat på msn i några månader men aldrig träffats i verkligheten, inte ens pratat i telefon (hur tillät mina föräldrar detta egentligen?).

Gåendes mot busstationen ringde jag hans mobilnummer. På håll såg jag en kille ta upp sin telefon och svara, och det var han. Min första tanke var att han var snyggare i verkligheten än på bild. Konstiga cambilder skickade över internet var det enda jag sett, jag är ju fortfarande känd för att klaga på Kristoffers fotograferingsskills.

Jag vinkade för att han skulle se mig, vi lade på luren och gick mot varandra. En tafatt kram, och jag kommer ihåg hur han klev mig på tårna. Smooth redan då, älskling!

Vi spenderade dagen på stan, åt mjukglass och såg filmen The Pacifier på bio. Vansinnigt dålig film, men sällskapet var ju desto bättre.

Det jag tyckte var härligast var att vi kunde prata så naturligt. Trots att vi knappt pratat annat än i text innan så blev det inte konstigt elller pinsamt. Han hade en fin röst och var bra på att lyssna.

Denna första dag avslutades klockan nio på kvällen, när Fredde kom och hämtade mig. F blängde lite storbrorbetonat genom vindrutan, men Kristoffer fick ändå en godnattpuss. Vår första.

5 år har gått sedan den dagen. Härliga dagar, ledsna dagar. Efter ett år förlovade vi oss, efter ungefär fyra flyttade vi ihop. Jag hoppas vi får många, många fler år tillsammans.

Tack för att du finns i mitt liv Kristoffer, jag älskar dig mer för varje dag som går!


HIM - Enjoy the Silence





Lite bilder att skratta åt;

Haha vad hemskt! K i smink och hatt, what's up with that? Glada ser vi ut iaf.

 

Michelle är jätteliten här! Jag har samma tröja på alla bilder.

 

Mamma tar kort vilt (undrar var man ärvt det). Kristoffer är inte riktigt van än.


KOMMENTARER:
Av: Elsa

Väldigt fint skrivet, det kom både skratt och en tår. Kram till er båda.

2010-06-04 kl. 17:17:15
Av: M.A.D aka Nemra

Tja Sara & Köven!!!

Läget med er? Shit vad tiden går fort, hehe minns när ni började att ses, Köven försvann lite ett tag då haha men all lycka är givetvis bra!

Märktes på Köven hur gla du gjorde han, det var Sara all around the world so to speak :P

Aja ska städa lgh:n

// yours Nemra

2010-06-06 kl. 09:55:54



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback