regnbågar och badkrukor

 

Sara Katarina och Sarah Michelle Bergenhem

 

 

Idag har vi spenderat hela dagen i Loböle. Fredde fyllde år så vi firade honom hemma hos pappa. Riktigt trevligt kalas. Omväxlande väder fick vi också, det spöregnade och var dödshett om vart annnat.

 

Tog 191 bilder. Har inte ens tittat igenom dem än, men ska lägga upp ett antal senare. Bilden ovan på Michelle och mig är ovanligt suddig. Det var ett busigt moment, kameran har verkligen farit illa idag.

 

Vi var ner till Sågviken och badade efter middagen. För er som inte vet så är det en jättefin sjö alldeles nedanför mitt föräldrahem. Ingen hade några badkläder med sig, jag tantbadade benen medan barnen näckade. Rätt varmt i vattnet faktiskt, man kanske borde åka hem och bada någon dag.

 

När vi åkte hem till Härnösand igen var det är vacker regnbåge över hela himlen, man såg hela bågen vilket var ovanligt. Den fastnade inte på bild såklart, nog för jag gör mycket saker samtidigt som jag kör men brukar faktiskt inte knäppa kort samtidigt ;)

 

Nu ska jag sussa. Mer kort imorgon förhoppningsvis. Tog massor av fina bilder på barnen, nästan framkallningsmaterial.


KOMMENTARER:
Av: Elsa

Det finns vissa likheter. Två söta tjejer. Man kan se att ni är släkt.

2010-07-23 kl. 10:37:33



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback