Loböle 2010-07-22



Home, sweet home.




Mycket folk (eller i alla fall bilar) blev det.




Födelsedagsbarnet vill äntligen vara med på bild! Här med KISS-skivan har fick av mig.


 

 

 

Mina älsklingar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Full rulle med tungan rätt i mun.

 

 

 

Michelle visar upp blommor och Léon är bekymrad över en larv på trädgårdsbordet.

 

 

 

 

 

 

 

Pizza-middag. Eller sallad för min del.

 

 

 

Dags att gå till sjön.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bada eller inte bada, det är frågan...

 

 

 

Bada! Léon naken och överlycklig. Tyvärr hade ingen badkläder med sig.

 

 

 

Obligatoriskt ligga-på-sten-och-se-emo-ut-kort

 

 

 

Efter badet blev det jordgubbar.

 

 


 

 

 

Michelle och jag ritade tills det var dags att åka hem.

 

Freddes födelsedag i bilder. Jag är alltid seg när det gäller sådana här bildbomber, men jag vill ha tid på mig så det blir bra. Fixade och ofixade kort blandas hej vilt. Tog även en massa fina naturbilder som jag inte tog med här, planerar att göra ett eget inlägg med sådant framöver.

 

Mycket kort på barnen blir det ju såklart, men de är riktiga foto-apor. Den här gången hamnade jag på några bilder till och med, man glömmer lätt bort sig själv och när ingen annan tar kort någon gång så fastnar man sällan framför kameran.

 

Nu har jag hållit på i två timmar med dessa kort och de från gårdagen i Sollefteå, skönt att "komma ikapp" lite :)


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback