Kurerar mig

 

Riktigt sådär mycket ska jag inte använda... Dubbelt upp då K också är sjuk.
Första bilden med Photobooth förövrigt.



I'm on fire today, bloggat tre gånger! Vad kan det bero på...

Sitter just nu och dricker ett glas multivitamin innan sovdags. Blir bara sjukare känns det som, men i helgen vill jag verkligen inte vara sjuk :/

Otrivin, Multivitamin och Fisherman's Friend är mina friends just nu. Ipren också men det fastnade inte på bild. Jag är väldigt vimsig just nu, glömmer saker och gör fel hit och dit.

En miss hamnade i förra inlägget, när jag skrev datumet 9e juli på GF-bilden. 10e ska det naturligtvis vara, lördag den 10e juli.

Nu ska jag sova så jag kanske frisknar till lite. Imorgon blir det sovmorgon till 11 innan det är dags att packa och åka till Sundsvall! Stannar till söndag eftermiddag.

Sov sött ♥

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback