Gatufesten imorgon!




Nu skriver jag mitt första inlägg på Macbooken! Bilden ovan är även den första jag gjorde på nya booken, efter en omständig installation av Photoshop. Får se hur länge det håller.

Jag vet att jag är överdrivet glad över en ny dator, men jag har velat ha en Macbook i över fem år! Är ruggigt snål också, men nu hade jag äntligen både pengarna och viljan.

Min gamla LG-laptop fick jag på min 18-årsdag av mina älskade föräldrar. Den var mig trogen i nästan tre år, tills den lade av (för sista gången) någon gång i vintras. Sedan dess har jag fått använda Kristoffers stationära, men man vill ju gärna ha något eget och inte snylta på andras resurser.

Nog om det.


Imorgon är det
- som bilden ovan visar - dags för Sundsvalls Gatufest!

Jag gruvar mig eftersom jag är dödsförkyld, som tur är ska vi bo på hotell - så man inte måste köra långa vägar fram och tillbaka.

Incheckning kl.15 på Hotell Strand i Sundsvall. 19:45 är det Johnossi och 23:00 Mustasch, det är det som är inbokat för min del. Sedan är det väl en massa däremellan också.

Vi ska äta middag med pappa och Fredde innan, får se hur mycket man orkar med sen. Får ligga och sura på rummet med datorn om inte annat. Allt för att få vara med lappyn ^^


Det är riktigt skönt väder såhär på kvällskvisten. Jag sitter på balkongen och skriver. Då jag inte gillar sommarvärmen och solen så är kvällarna perfekta. Solen är på väg ner, det är vindstilla och myggfritt. Underbart.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback