Det slår aldrig fel!

 

Varje gång jag beställer någonting från Ellos, så får jag katalogen med nyheter dagen efter! Även så denna gång. Jag tog tummen ur och beställde ett par gladiatorsandaler som jag velat ha länge. De var på rea så jag slog till, beställde endast dem och ingenting annat.

 

Dagen efter får jag höstkatalogen (tidigt med höst kanske, men mycket snyggt) och hittar såklart massor jag vill ha.

 

Ser även att de plötsligt fått in svarta sandaler i min storlek! Köpte mörkbruna eftersom de svarta bara fanns i storlek 42 (har strl 40) då, dagen innan.


Det här låter kanske som ett lyxproblem, men det är ändå irriterande. Det blir dubbla fraktkostnader eftersom jag beställer två gånger. Ellos förstår inte det där med samfrakt. Jag hittar sällan kläder jag verkligen gillar, och när det gäller postorder så försvinner alltid min storlek direkt när plagget är "nyhet".


Såhär dagen efter katalogsläppet fanns som tur var samtliga storlekar i lager. Höstkollektionen innefattade fina klänningar i svart, lila och blomstermönster. Med ärm. Kan inte bli bättre än så.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback