2010-07-31



Sura kissen på balkongen.


Den sista juli, sommaren går så fort!

Förra inlägget om designen blev raderat, jag är back to basics med den gamla igen. F5/UPPDATERA som vanligt om det inte syns.


Gårdagen var trevlig. Fredde kom hit vid tvåtiden och stannade till nio på kvällen. Jag färgade om hans hår och så blev det en massa kaffedrickning och kortspel, like old times.

Idag startade jag dagen med att kliva upp fyra på eftermiddagen. Efter "frukost" åkte vi och köpte en massa bakningsingridienser och efter det städade jag. Imorgon får vi besök av Kristoffers familj, och även hans faster som aldrig varit hemma hos oss tidigare. Då är det nystädat och kladdkaka som gäller.

Tog precis ut den första kakan ur ugnen, och ska snart sätta in en till. Med Kristoffer i huset blir inga sötsaker gamla, så det är bäst att göra dubbelt.

Hoppas på en trevlig dag imorgon! Ska försöka kliva upp lite tidigare då...

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Det är samma typ av kommentar igen fast ännu värre och fler klagomål om i princip hela mitt liv och min livsstil. Konserter, träffa folk, ekonomi, fester, åka iväg mycket, hitta på saker. Allt jag gjort hittills var mer eller mindre helt fel och ja, en massa hemska saker kom fram. De var sjukt missnöjda... hörde hur de pratade bakom ryggen på mig för jag var instängd på mitt gamla rum och hörde vad de sa i rummet bredvid som är TV-rum... Känns verkligen snorkul att vara här nu....

2010-08-01 kl. 20:42:58
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Jo jag måste väl det.. :( Men de har alltid haft ett jävla temperament. Har fått passa mig jämt för vad jag säger och vakta tungan. Dock har de aldrig varit såhär vidrigt elaka mot mig innan. Fattar inte varifrån det kommer... jag tycker jag är en relativt snäll dotter.. Har aldrig blivit hemskickad av polisen eller från skolan, aldrig bråkat, aldrig slagit sönder grejer, alltid "lytt order" och gjort som jag ska hemma och passat tider och ja..

2010-08-01 kl. 20:54:03
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback