Winterland

Jag borde ha förstått att det skulle bli upprörda miner efter mitt inlägg om Solsidan. Missade att skriva det igår, men jag skriver det i alla recension-inlägg; har alltid som policy att se fem avsnitt innan jag slutar se en serie.

Hade inga höga förväntningar och gillade inte heller första avsnittet något vidare. Däremot blev det ingen betygsättning som jag brukar göra, eftersom jag inte sett mer än ett avsnitt i ögonvrån.


Idag är det riktigt vinterväder! Skönt för de som kan sköta snöröjningen i traktor, mindre kul för de som måste ta hela gården för hand.

Efter skottningen ska vi göra ett andra försök på skoshopping. Hittade ingenting igår men då gick vi bara på två affärer av tre.


Ha en trevlig, snöig dag!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback