Tisdag Kväll


God kväll alla som är vakna!

Och snart godnatt för jag ska snart lägga mig. Imorgon går jag i skolan 8:15 till 17:00, får se hur det går. Ny kurs, kan bli intressant.
Älsklingen ska träffa mig på lunchen och fika, skönt att få ett break mitt i skoldagen.

Såhär ser mitt schema ut resten av veckan;


Torsdag missar jag tyvärr, men resten ser ju okej ut.


Kvällen har spenderats med att färga håret och fixa inför skoldagen imorgon. Ska strax torka håret och se om det har fått någon färg!


Nyduschad, nyfärgat hår och iklädd Hello Kitty-pyjamas.
Nymålade naglar och en iPod har jag också.


Vi får se hur det blir med uppdateringen imorgon. Skola hela dagen, brukar vara rätt slut när jag kommer hem. Kanske blir någon mobilblogg om jag har tråkigt.
Tack får alla söta kommentarer, fortsätt med det

Ha en bra dag imorgon!

Sov gott!



KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback