Suit Up!

Swim suit that is.

Nu har vi varit och hämtat ut paketet med badkläder från Ellos. Både jag och Kristoffer kunde ha det vi beställt, helt fantastiskt. Annars brukar jag tycka att det är svårt med storlekar på bad- och underkläder.

Min baddräkt var rejält pushig, men den verkar kunna hålla allt på plats i alla fall.

Kan bjuda på en urringningsbild;

It fits!

Däremot så tror jag att det blev någon sorts felbeställning; När jag packat upp alla kläder ur paket så innehöll Ellos-påsen plötsligt en busig katt!

Dante har plastpåse-fetish.


Jag pratar med Fredde på MSN nu. Apropå badkläder så hade han varit och badat med Greger och barnen i Matfors idag.

Det var längesen jag badade/simmade. Är lite sugen att åka till Himlabadet i Sundsvall när det öppnar till sommaren. Vete sjutton om jag skulle klara det dock, jag som har ont i kroppen jämt. Skulle väl bryta ryggen om jag åkte i en rutschkana.

Nu har jag dock ingenting att skylla på för att inte börja simma.


Jag lämnade in min studieförsäkran till CSN igår, bra att man kan göra det online numera. Enligt min utbetalningsplan ska jag få pengar på måndag, men man vet aldrig. Har 111kr på kontot, skulle sitta fint med en slant.

Nu ska jag försöka fixa någon middag, catch you later!


Kul att du kommenterar Fredde, du är trots allt bloggens största fanboy ;P Keep it up.

KOMMENTARER:
Av: Fredde

Fanboy ja, himla himla bra blog.



Good luck med simmningen, jag är helslut efter 1.5 timme och då hängde mest Greger och jag på kanten medans barnen badade :O

2010-01-23 kl. 17:59:44
Av: Patricia Rodriguez

I´m goingggg crazy!!!X) Fint baddräkt!!! :P

2010-01-23 kl. 19:16:22
Av: Sara

Haha, tack Patricia ;P

2010-01-23 kl. 19:17:30
URL: http://alet.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback