Still messed up?

Klicka på bilden för att komma till Saras blogg!


Nu har jag fixat med designen igen, och jag tror att den ska funka nu!
Provat med Google Chrome, Mozilla Firefox och Internet Explorer, och på min skärm ser det i alla fall likadant ut i alla webbläsarna.

Men snälla, kommentera om det ser konstigt ut för dig, så jag kan försöka fixa det!


Är jättetrött nu, hade egentligen tänkt gå och lägga mig när Fredde skrev på MSN och berättade att bloggen såg konstig ut.

Kristoffer och jag såg förra veckans Midsomer Murders förut. Missade det på tv och fick se det i nerladdad version.
Säsong 12 avsnitt 7. Bra avsnitt!


Funderar på om jag ska se dagens Grey's Anatomy innan jag lägger mig. Sedan ser jag fram emot en god natts sömn och få vila nacken.


Vad ska ni göra i helgen?
Vi har inga speciella planer ännu, kom gärna med tips!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Hatar när designen ser olika ut i olika webbläsare. Min blogg ser faktiskt helt fucked up ut i alla webbläsare förutom Mozilla Firefox, och det har jag försökt fixa ofantligt många gånger, men det går inte. Det bara är så, ska se dumt ut typ. Värst är Internet Explorer och Safari (vi har ju många Mac-användare tyvärr), där ser jättehemskt ut. Google Chrome och Opera är fortfarande nästan okej, men ändå inte. MF har alltid varit och kommer alltid att vara min favorit webbläsare.

2010-01-23 kl. 10:12:03
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback