Money for Nothing


Självklart kan CSN inte betala ut studiemedel innan de fått in min registrering. 
Min skola är inte medveten om mig fast jag gått där i ett år.
Att registrera sig funkar aldrig. Jag finns inte.
Min registrering kommer inte ha gått igenom förrän om tidigast en månad. Om ever.
VFU:n är screwed up också. Eftersom ingen vet att jag finns.
Att man gör allt i tid spelar ingen roll eftersom det ändå aldrig fungerar.
"Nu är du ju ute i senaste laget!?" Nej, jag ansökte i november.
För att det inte skulle bli fel.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Hatar CSN. De har strulat med min utbetalning varenda termin, förutom just denna! Fick pengar redan i onsdags, först av alla typ :S Blev helt chockad.

2010-01-26 kl. 20:53:49
URL: http://rockgrodan.com
Av: Elsa

Det är för jävligt ! Mot såna som CSN kan man ju aldrig få rätt heller om man bråkar.

2010-01-26 kl. 22:29:33



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback