Monday Night


Har inte hunnit med någonting idag känns det som. Inte städningen i alla fall. Inte sett tv-avsnitten jag skrev om förut heller, det får bli senare.
Däremot har jag gått promenad, pratat med min käre far i telefon och gjort en hel del på bloggen.

Som jag skrev i förra inlägget har jag gått med i Bloglovin', och har redan 3 prenumeranter. Haha.
Fler blir det, hoppas jag. Klicka bara på "Följ bloggen med bloglovin'" här nere till höger -->

Har även fått läsarrekord idag! Låter fjantigt eftersom det kanske ändå inte är så många, men jämförelsevis är det en del!


23 besökare idag, annars brukar statusen ligga stadigt runt 5-8 besökare.


Kristoffer och jag har nyss ätit middag. Dygnsrytmen är helt out of whack här, frukost kl16 och middag kl21.
Såg ett avsnitt av Little Britain också;


Weird men oftast underhållande.


Imorgon måste jag färga håret igen. Inte färgat sedan slutet av november nu, håret är blekt och utväxten är under all kritik. Måste ju se proper ut på begravningen på torsdag.
Måste även tvätta kläder tills dess. Tur att 95% av garderoben innehåller svarta kläder, man behöver inte fundera över begravnings-outfit!


Love redheads.
Tyvärr håller denna intensiva färg
bara i  någon vecka.


Man kanske ska ta och se tv-serierna då, så man kommer ikapp!

Tack alla sötnosar som läser! Ni får mig att vilja skriva mera ♥
Kommentera och prenumerera gärna :)


Ha en trevlig kväll!



KOMMENTARER:
Av: Therése

Fin blogg!



Följ gärna mig via bloglovin :)

2010-01-18 kl. 22:11:27
URL: http://terranwallhult.blogg.se/
Av: Sandra

Jag har också fått ovanligt många besökare idag! Grattis till oss båda får jag väl lov att säga då :D



Tuff blogg by the way!

2010-01-18 kl. 22:14:34
URL: http://rockgrodan.com
Av: Therése

Svar: Absolut, säg till när du har lagt tlll mig så lägger jag till dig :)

2010-01-18 kl. 22:16:05
URL: http://terranwallhult.blogg.se/
Av: Sandra

By the way igen, jag älskar Little Britain :D Har alla säsonger på dvd. Sjukt roligt. Måste nästan kolla lite på dom igen, var länge sen nu.

2010-01-18 kl. 23:04:24
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback