Lucky Charms

När man är emo och tycker att allt är fucked upp känns det fantastiskt när allt ordnar sig nästan samtidigt.

Idag har jag kunnat:

- Registrera mig på kursen.
- Skicka min VFU-anmälan.
- Fått VFU-placering.
- Mailat till LLU:aren.
- Kommit in i mail-konferensen.

Nu är det bara CSN jag väntar på men förhoppningsvis kommer det att ordna sig snart också! Positiv.


Jag har fått mitt första "designerjobb" idag! Eller rättare sagt jag ska fixa Saras header. Har även teknisk support med hennes karl över facebook-chatten, han håller på att ändra färger osv på bloggen.




Blir ett kort inlägg nu, Kristoffer har fixat lunch åt mig så jag ska gå och äta den ♥

Vi ska se Legend of the Seeker.

Det börjar i Sverige snart, det är inne på andra säsongen i USA.
Recension kommer nog senare!

KOMMENTARER:
Av: sannie

ha en fin (snöig) dag:)

kram

2010-01-27 kl. 14:35:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback