LG Smart Cam

Filmen var bra som vanligt.

Har precis fixat webcam-programmet till datorn. Det försvann med allt annat när jag uppgraderade till Windows 7, men jag hittade en version som fungerade.

I och för sig använder jag webcamen extremt sällan, men kan ju vara kul att ha för det.

 

Anledningen till denna fula mobilbild är att print screen inte fungerar på min laptop. Det är trist, jag brukade använda den rätt mycket.

 

Någon som vet någon annan tangentkombination som gör print screen? Utan just den tangenten. Home-knappen funkar inte heller, eller någon annan på den sidan tangentbordet. Irriterande.

 

Nu blir det sängen! Imorgon eftermiddag åker vi hem till Härnösand igen, så det blir en sista dag i Sollefteå.

 

Godnatt.


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jag skulle med behöva ett webcamprogram. För min webcam är rätt bra, men det funkar bara när jag sätter igång den på msn eller skype. Vad heter det du installerade?

2010-01-31 kl. 10:49:30
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback