Cloudy Saturday

God morgon! 

Nu har jag fått sova en hel natt och duschat, man känner sig som en ny människa

-6,6 grader och molnigt ute. Igår snöade det hela dagen, så blir till att sopa av all snö från bilen innan den blir till is. Jag fick isa av bilen hemma hos pappa i torsdags, och så snöar det direkt när man kommer hem. Dagar då bilen är en enda stor isklump önskar man att man hade garage.

Ska snart äta frukost, sedan blir det en promenad till OK för att hämta ut mitt paket! Jag skrev för ett tag sedan att jag beställt badkläder till mig och Kristoffer från Ellos, avin kom igår och idag ska vi hämta ut grejerna.




Funkar den nya designen nu?
Kommentera gärna om den ser okej eller konstig ut, samt vilken webbläsare du har!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jo det ser någorlunda vettigt ut, jag ser liksom inga konstigheter iaf :)

2010-01-23 kl. 14:49:47
URL: http://rockgrodan.com
Av: Fredde

Funkar underbart i Firefox 3.5.7

2010-01-23 kl. 16:43:59



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback