All the Way Home

Nu är vi äntligen hemma efter en lång dag. Självklart kastar jag mig på datorn direkt, och Kristoffer på Xboxen.


Angående mobilinlägget så uppdaterade jag bokstavligen inte bloggen från Ica Maxis badrum, som Laban ifrågasatte - utan i bilen på väg därifrån.
Om man klickar på "Kolla Varifrån"-ikonen så visar den dock att jag befann mig nedanför Gävle. När jag faktiskt var strax utanför Sundsvall.


K fick köra hem för jag var och är jättetrött. Skönt att åka bil när det är mörkt. Skönt att åka med också, så man kan fippla med stereon och knäppa random kort.




Lyssnade på
Danko Jones - Never Too Loud i bilen.
På bild track #10 - Ravenous





Nu ska vi se dagens Cougar Town och New Adventures of Old Christine. Sedan blir det nog sängen för min del, är grymt trött. Nackspärren är värre också, inget vidare.




Fick svar på kommentar av söta Foki nyss, roligt!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback