Afternoon Tea

Sitter här med en tekopp i handen och blickar ut genom fönstret. Snön vräker ner.

Vi såg halva första avsnittet av Legend of the Seeker nyss. Ska fortsätta se senare, men än så länge verkar det bra! Ska uttala mig när jag sett hela.


Gruvar mig för att starta upp min laptop. Imorgon åker vi till Sollefteå och stannar till söndag. För att kunna uppdatera här måste jag ha med datorn, som jag inte packat upp sedan sist vi var där uppe.

Ska lägga in Windows 7 på den och se om det blir något snabbare. Den är avskyvärt seg nu, är nervös för att ens slå på eländet. Kristoffers dator är en fröjd att använda i jämförelse, men det blir tyvärr lite drygt att packa med sig en stationär dator.

Tänkte i alla fall rensa den idag, och se om man kan ha en internetsida uppe i fem minuter utan att den dör.

Emil skulle skicka bilderna till Saras header senare, så förhoppningsvis hinner jag göra den innan vi åker till Sollefteå.
PS-abstinens.




Nu ska jag dricka te och se One Tree Hill. Ligger efer två avsnitt, det går ju inte!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback