Sundsvall City 10-02-05

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, skolan har tagit upp min tid.


Jag idag.


Idag har vi varit i Sundsvall. Kristoffer var på arbetsintervju hos Manpower klockan två, han tyckte att det kändes bra så förhoppningsvis får han jobb snart! Com Hems tekniska support, det kommer att passa honom.


Innan intervjun så åt vi lunch på Ming Palace med pappa, alltid en hit!




Jag hittade lite kläder på stan också. Var egentligen på jakt efter skor, som jag fortfarande inte fått tag i. Men det blev en klänning och en kofta istället;





Svart klänning/tunika med rött mönster: 99kr (nedsatt från 249kr) Åhléns
Skogsgrön långkofta: 99kr (nedsatt från 349kr) Åhléns

Det blev en snabb shoppingtur de sista tio minuterna av parkeringstiden, men härligt med rea-priser!

Hittade även mysiga tjocksockar med Hello Kitty, varma och goa;




Efter intervjun och shoppingen på stan så åkte vi till Birsta. Hade stämt träff med Fredde på Max, där vi åt de Lux till middag. Gott!





Another update;

Det kanske inte var så svårt att lista ut vad paketet jag beställt innehöll, efter det att jag lagt ut min mobiltelefon på Tradera?



Fick min nya telefon, Samsung Omnia II igår! Nu kan jag ha Facebook och hela fadderullan, känns som min gamla telefon är från medeltiden i jämförelse. Mycket utvecklas på två år.

Nöjd är jag i alla fall!


Solsidan tar sig, andra avsnittet var dubbelt så bra som det första. Måste jag skriva för att inte folk ska bli upprörda!

Nu ska jag catch up på ännu bättre serier. Good night.

KOMMENTARER:
Av: Fredde

Max skrovet var himla gott.

2010-02-05 kl. 23:27:44
Av: Mimmi

Har du märkt någon stor skillnad på Samsung Jét och Samsung Omnia ? ^^

2010-02-06 kl. 00:15:14
URL: http://mimmu.devote.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback