tomteverkstaden



Igår åkte jag till Sundsvall och köpte de sista julklapparna. Mötte upp pappa och Fredde på plats, kul med lite sällskap.

Jag fick flera julklappar i förskott av pappa, han tyckte inte det var någon idé att vänta till julafton när jag var med och köpte dem. Det blev handdukar, en badrumsmatta, fönsterlampor till vardagsrummet och varma sittdynor till framsätet i bilen. Hur bra som helst, tack pappsen! -bortskämd-

Vad jag köpte förblir en hemlighet eftersom de som ska få klapparnna antagligen läser detta! Tycker jag fått tag i bra saker i alla fall. Har några julklappar som kommer med posten också, förhoppningsvis hinner jag få hem allt innan jul.

Idag har jag slagit in alla presenter, som ni ser ovan. Fick "hjälp" av Dante som lurpassade under bordet och högg mig i benen med jämna mellanrum.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback