Kalas



Idag har vi varit på kalas i Sundsvall! Michelle fyller 7 år på måndag, och hennes föräldrar fyllde 32 den sjunde respektive åttonde december.

Det var riktigt mysigt, jag fick mycket kvalitetstid med syskonbarnen. Allt från att busa ute i snön till att spela finns i sjön. Elea var också väldigt alert och skulle vara med på allting. Vi hade en lång pratstund och gick runt och skrattade åt julgranskulor (för er som inte vet är Elea 2½ månad gammal, därav dessa aktiviteter).

Michelle verkade nöjd med födelsedagen, och tyckte att hon fått den bästa presenten av oss, en Littlest Pet Shop kanin som man kan "tatuera".

Jag fick även hjälp att byta torkarblad eftersom de var under all kritik. Hemresan blev mycket trevligare än ditresan, då man faktiskt såg någonting över huvud taget. Snön har vräkt ner sedan i torsdags, jag hoppas verkligen att det avtar snart!

På vägen hem handlade vi julmat på Ica Maxi. Julmusten och chokladaskarna ska vi dock köpa närmare julafton, annars finns det risk att de försvinner...

Over all en trevlig dag! Det blev inte så mycket bilder eftersom jag höll bebis större delen av dagen. Bilden ovan på 7-åringen hann jag i alla fall ta.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Kalas är alltid trevligt! Länge sen man var på nåt sånt nu :p

2010-12-19 kl. 12:40:35
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback