raining cats and pigs


Minigrisen Clive, Storbritannien.
Egentligen gillar jag inte när folk 
sätter
kläder på djur, framför allt skor/stövlar. Men sött var det ju.


Andra dagen med spöregn. Mysigt om man får vara inne, sådär lagom mysigt om man går ut. Idag klev jag upp klockan åtta, hör och häpna! Browsat lite sedan dess och nu är det snart dags för frukost. Tänkte passa på att städa idag när det regnar och för en gångs skull inte är dödshett inomhus.

Blev stressad förut när jag fick för mig att skolan börjar på måndag, men det är ju på måndag den sjätte september. Ytterst gruvsamt att börja igen. Känns inte som jag har några som helst ambitioner. Kan inte räkna till hur många gånger jag bara velat hoppa av, lägga ner alltihop och försöka få ett "vanligt" jobb istället.

Börjar höstterminen med att ta ledigt två dagar, också sådär lagom bra.
Ozzy i Stockholm 7/9. Kristoffer fick också ledigt, men det är ju inte så konstigt - han som är så duktig och ambitiös. Önskar jag kunde få lite av det.

Nu ska jag fortsätta [yrke: hemmafru], vilket jag förövrigt skulle vilja ha hela livet ♥

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback