number97



ny profilbild på fb. viktigt.

 

 

Eftersom det var längesedan jag tog bilder på mig själv så tänkte jag göra ett försök idag. Sminkade mig för första gången på flera veckor, håret orkade jag däremot inte fixa.

Så, allt var iordningställt men kameran ville banne mig inte. Alla bilder blev antingen suddiga, väldigt ljusa eller fick skumma färger.

Bilden ovan är bild nummer 97, då gav jag även upp. Faktiskt inte suddig, men i övrigt retarded-looking. Kontrast, övertoning och sepiafilter vägde upp lite.

 

Att det ska vara så svårt att ta ett kort, idiotiskt. Jag fastnar inte helt enkelt.

Förutom tagit bilder i kopiösa mängder har jag inte gjort så mycket vettigt. Tvättat. Städningen blir imorgon.

Nu ska jag stå emot suget efter kvällsfika, kanske rent av gå och lägga mig. Klockan var inte så mycket som jag trodde, arbetsmyran Kristoffer lade sig för ungefär en timme sedan. Well, snart börjar skolan igen så tids nog får man vara slutkörd.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Haha jösses tog du så mycket kort? :O Men grym bild ändå. Ögonfärgen framför allt! <3

2010-08-18 kl. 23:57:20
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Fin bild

2010-08-19 kl. 18:53:28
URL: http://sandraevaldsson.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback