Dags för Selånger!



Igår började årets marknad i Selånger, och idag ska jag dit! Kristoffer jobbar hela helgen så jag får ut och roa mig på egen hand. Nu är det en bit att åka igen, när jag bodde i Sundsvall låg marknaden alldeles nedanför mitt hus.

När man var yngre var Selånger det första man kunde se fram emot när sommarlovet var slut, den inföll oftast helgen efter höstterminen börjat.

Vet inte vad jag ska titta på i år. Kristoffer ville att jag skulle titta på ett nytt kortetui till honom, men själv lär jag bara tant-köpa tunnbröd och renkorv.

Här kan man läsa om marknaden, se kartor osv.

Ses vi där?

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Låter som en marknad jag vill besöka!

2010-08-21 kl. 12:29:34
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback