6 augusti 2010



Idag skulle min underbara mamma ha fyllt 61 år. Bilden ovan är tagen på 70-talet och är en av de få bilder jag har av henne. Är man van att stå bakom kameran står man ofta ogärna framför. Hon var vacker då och lika vacker sedan också.

Det är varmt och vackert väder dagen i ära, det är det alltid på mammas födelsedag. Hon älskade solen, hela somrarna solade hon tills hon var brun som en pepparkaka. På vintrarna satt vi bakom huset på en fårskinnsfäll så fort solen tittade fram bakom träden.

Nu ska jag sätta mig ute, känna värmen i ansiktet och tänka på alla fina minnen ♥

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Minnen är bra :) Bara av den bilden att döma tycker jag du är väldigt henne, faktiskt! Ta vara på den här dagen och skratta gärna lite åt knasigheter som hänt för er, det brukar jag göra när jag vill minnas mig och min bror extra mycket.

2010-08-06 kl. 13:59:02
URL: http://rockgrodan.com
Av: Elsa

Jag tycker det är synd att jag bara fick träffa henne en gång. Men vi mailade varann flera gånger och bytte foton på barn och barnbarn.

2010-08-06 kl. 20:17:42



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback