Yesterday's Adventure



Igår var vi som sagt på Sundsvalls skivmässa! Den hålls två gånger om år och har blivit som en tradition i min familj.

Själv var jag som vanligt för snål för att köpa någonting, men Kristoffer köpte två skivor med Miss Li; Songs of a Ragdoll och God put a Rainbow in the Sky.


Bjuder på en suddig bild, svårt att ta kort

med mobben när man inte ser displayen.


Vi gick även på stan en sväng och köpte årets första mjukglass! Min favoritkoisk har bytt ägare, men glassen var god i alla fall. Blev en bägare med noisettesås.




Efter mässan åkte vi och åt middag på Pizzeria Gonzalos. Gott som vanligt, jag tog grillbiff med stripes och persiljesmör.


Tack för en trevlig dag ♥

KOMMENTARER:
Av: Fredde

Jag köpte Therion cd för 10 spänn, fynd!

2010-04-25 kl. 21:20:05



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback