Sunny Day

Bild från igår, sjuk och sur.

 

 

Igår blev det inte mycket bloggande, däremot blev det en videoblogg. Mådde jättedåligt hela dagen, missbrukade te med honung och nässpray större delen av dagen - då kändes det i alla fall lite bättre.

 

 

Hämtade Kristoffer kl.21 på jobbet, och svängde in på Ica en kvart innan stängning för att köpa lösgodis. Känns skumt att vara i stort sätt ensam på affären. Alldeles tyst och det enda som hördes var ljudet från mina klackar. Skräckfilm style.

 

 

Godis är gott ibland, men jag ångrar mig alltid efteråt! Får jätteont i tänderna efter två godisbitar, inget trevligt alls. Gott så länge det varade.

 

 

Idag har vi storhandlat i sommarvärmen. Bara 3 grader ute nu, men solen ligger på så det känns som minst 23. Jag är inget större fan av sol, det började svida i vampyrskinnet direkt vi gick utanför dörren. Längtar inte till sommaren. Inte värmen i alla fall.

 

 

Storhandlade som sagt, det blev över 500 kronor för allting. Faktiskt inget onyttigt, förutom mazariner.

 

Jag är ju som känt mazarin-freak, och idag hittade vi mazariner i "Vårmix" på Ica. 6 vanliga, 3 hallon och 3 kladdkaka. Wonderful. De lär inte räcka länge. Koka en hink med kaffe så har man en helkväll!

 


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback