Strawberry Cheesecake



Provkörde svärföräldrarnas nya bil igår och upptäckte
att det var väldigt bra ljus därinne. Fotot är ej taget whilst driving, dock.



God kväll.

Resan hem från Sollefteå gick bra. Kristoffer fick köra och det var skönt att åka med för en gångs skull.

Vi svängde in på Ica och jag köpte en Ben and Jerry's Strawberry Cheesecake (glass dvs) som jag längtat länge. Har nog inte ätit B&J sedan i somras någon gång.




Kvällen har vi spenderat med glass och Wipeout, ett av Kristoffers favoritprogram på tv. Jag gick dock och lade mig emellanåt då jag hade vansinnig nack- och huvudvärk.


Vid åtta ringde pappa och frågade om han kunde komma och hälsa på imorgon, vilket givetvis gick bra. Jag kunde däremot inte låta bli att städa, såg gräsligt ut här hemma. Dammkorvar all over.


Nu ska jag lägga mig och ladda batterierna inför morgondagen! Good Night.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback