Perfekta gladiatorsandaler?

 

Love Label, 399.- respektive 349.-

 

 

Jag har länge varit sugen på ett par gladiatorsandaler! Det skulle sitta fint till sommaren när det är skönt att lufta fossingarna.

 

 

Annars har jag ständigt fötterna i antingen Converse eller ballerinaskor, som i och för sig är säkra kort men det skulle vara kul med något nytt.

 

Det svåra är att jag ännu inte hittat någon fin modell. Jag vill ha sandaler med häl, och de ska inte göra svinont när man gått hundra meter.

De ska helst vara lite annorlunda och i någon fin färg.

 

 

Hittade dessa två modeller från Love Label, båda fångade mitt intresse.

 

Modellen till vänster är ju jättesöt med rosetter och allt, finns även i svart. Gillar dessa med högt skaft, frågan är hur praktiskt det är och vilken annorlunda solbränna man skulle få...

 

Modellen till vänster är lite "coolare" och kanske mer min stil när jag gillar udda färger och mönster på skor.

 

Hot or not?


KOMMENTARER:
Av: Elsa

Dom högra tycker jag var snygga. Tala om att få zebrarandiga ben av dom vänstra.

2010-04-10 kl. 18:15:55



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback