Parfume and Polish

 

När vi ändå var i Sundsvall igår passade jag på att köpa en ny parfym samt nagellack. Har fortfarande inte vant mig vid att shoppa i lilla Härnösand när jag är van Birsta.

 

Parfymen Euro Girl (inga fancy märken här inte) doftade underbart gott, sommar på flaska ♥ 89:-

 

Tre nya lack (3 för 60:-, vem kan motstå?) från Depend; grönt, rosa samt ett topplack. Testade det gröna idag, men kan inte riktigt bestämma mig om det är snyggt eller inte;

 

Hot or not?

 

Var dessutom hård med mig själv och tvingades slänga alla gamla nagellack, som var runt ett tiotal. Är dålig på att slänga gammalt lack/smink, trots att det inte går att använda längre.


KOMMENTARER:
Av: Kristoffer

Jag tycker det ät HAWT!

2010-04-20 kl. 00:05:46



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback