Måndagsbesök!



Har precis haft besök av pappa och Fredde!

Jag tog för ovanlighetens skull inga bilder alls, därav detta summerande kollage av fikastunden.


Pappa ringde igår kväll och frågade om de fick komma, vilket vi givetvis tackade ja till. De kom runt kl.13 och åkte hem för en stund sedan.

Pappsen hade köpt med sig polarbröd (min favorit) och cognacsmedvurst ♥
Även kokosbollar, det var det väldigt länge sedan jag åt. Gott.


Vi lyssnade på HIM och när pappa fick välja - Metallica. Jag fick visa några månaders korttagning och babbla på om bloggen som ligger mig så varmt om hjärtat ;)

Fadern gillade min plan i att investera i en Mac när ekonomin tillåter, så jag fick hålla föredrag om det också. Trevligt med pratstunder.

Blir allt mer sugen på ny dator.
Använder för tillfället endast Kristoffers stationära så min laptop är så gott som död. Hoppets gnista tändes då jag installerade Windows 7, men det blev inte så mycket bättre av det heller.

Det är trots allt tre år gammal, vad kan man begära nu för tiden?


Nu ska vi snart äta middag. Blir hämtmat idag, ska hänga på låset då Minikrogen öppnar kl.17:30. Har ännu inte bestämt mig vad jag ska ta, får se vad som ser smaskigt ut.

Ciao.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback