Lady Gaga - Paparazzi



Jag är säkert helt efter med detta, men jag har nyligen börjat intressera mig för fenomenet Lady Gaga.

I musikvideon Paparazzi är Alexander Skarsgård med, och pratar svenska med Gaga. Något hon faktiskt var riktigt bra på tycker jag, jämfört med de som talar svenska i tv-serien True Blood.

Paparazzi är regisserad av Jonas Åkerlund, precis som den senaste videon Telephone.


Att Skarsgård var med är ett plus, men annars är det bara låten Bad Romance jag fallit för när det gäller Lady Gaga.


KOMMENTARER:
Av: elin

jasså, jag bor ju i sundsvall jag oxå :)



ja, jag får ta och kolla på Arvet jag med, inte sett den än :)

2010-04-26 kl. 15:03:48
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback