Cornetto Freestyle / Bröllopsstrut



 

Jag var länge sugen på att prova Cornettos nya familjemedlem - Freestyle/Bröllopsstrut.

 

Nu har jag ätit tre glassar på tre dagar, eftersom den är vansinnigt god.

 

Omslaget på denna Bröllopsstrut pryds av GB-clownen, som äntligen hittat en fästmö.

 

När man öppnar förpackningen så möts man av kolaglass och chokladsås, med en chokladdoppad hasselnöt i mitten. I struten finns sedan vaniljglass med pecannötter.

 

Vad jag läst tidigare så tycker många att den är för söt, men jag tycker den är precis lagom! Jag behöver inte ens dricka kaffe till, vilket säger en hel del.

 

Cornettos Bröllopsstrut är dubbelt så stor som övriga Cornettoglassar, så det är ingenting man äter direkt efter middagen. Är man lite hungrig och sugen på något sött - perfekt!


5/5.


KOMMENTARER:
Av: elin

dom såg god ut dom där! :*



vart kommer du ifrån? :)

2010-04-26 kl. 10:26:48
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback