Random ;


Hällde precis ett glas oboy i urringningen, good job!

Bytte förövrigt typsnittet, eftersom det verkar som om ingen kan läsa det jag egentligen vill ha :/
Tahoma all the way baby!

Hammerfalls My Sharona är bäst cover just nu - lyssna på den.
Annars är det mycket Gus Black just nu. Sad music. Bäst i hörlurar.

Undrar varför jag fortsätter fota med min värdelösa mobilkamera när jag faktiskt har en systemkamera som är tusen gånger bättre. Mindre ps-jobb osv.

Jag har inte ens varit inne på eBay idag, man kan tro att jag är sjuk! Måste väl kolla innan jag lägger mig. Hur ska det gå att kliva upp före tio imorgon? Eller snarare; hur ska det gå att lägga sig före fyra inatt?

Köpte dessa söta tomtar på Jotex;



Jag brukar inte gilla tomtar så mycket, men dessa var söta. Måste möta upp babes underliga tomtefetish någonstans.
Julgran nästa vecka så är det komplett.


Trillion Things.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback